lördag 17 september 2011

8 km

Hej :)

Idag har jag varit ute och gått 8 km och är riktigt stolt över mig själv!
Gick på promenad med Olivia och Maja , alltid lika kul med dom flickorna :)
kändes så skönt när jag kom hem efter att har varit borta i 1,5 timme typ och ställa sig i duschen. Ska försöka att gå ut och gå flera dagar under veckan! Måste få ordning på min kondition!

I morron ska jag nog till Conrad , ska nog bara ut och gå med han , han är så osäker när han är ute helt själv utan kompisar! så jag måste träna på det....
Sen hade jag tänkt att gå ut och gå med både Sienna och Josef efter åt.

Sen om ett tag så ska jag sätta mig och nörda "Jersy shore" ett tag ;)




2 vår bilder :)

1:a är en bild som jag va ute och tog på första blommorna som var på väg att växa upp!
2:a På Buspöjken Josef :)

// Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar