söndag 11 september 2011

Regn regn regn...

Hej!

Det är en grå mulen dag och det spöregnar! Det är ju sådär lagom kul?
Igår va jag på mârten igår igen ;) sen så åkte jag hem till Tova och skulle rida, och då va conrad grå av all lort och han ska vara mörkbrun xp så jag borstade han i typ 1 Timma?
och sen när vi väll skulle ut och rida så bara sa min kropp NEJ! Jag årkade verkligen inte jag va helt slut ,hade ingen energi kvar! så tova och alva (hennes lillasyster) gick ut och red , och jag satte mig i conrads box och bara satt där , Just då ville jag bara springa ut i skogen och sätta mig bakom ett träd och gråta och skrika! Jag har nog aldrig mått så dåligt förut fysiskt och sykist på samma gång!
Men idag mår jag mycket bättre och har bestämt mig att jag ska rida!
Så det blir nog en mys tur i regnet! Så idag åker nog ridtäcket på :)

                                                                      Älskade häst!



// Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar