söndag 18 september 2011

ConradRunnerUp

Hej :)

Nu tänker jag skriva lite om hästen jag hyr.

Conrad är ett svenskt varmblod på 8 år. Han är mörkbrun med en vit stjärna!
Jag har ridit han i lite mer än 1 år nu. och det är STOR skillnad på han. Hos hans förra ägare så gick han i trav lite , med han va typ inte nog duktig. Så när han kom till sin nya ägare (Tova) så var han jätte smal! man såg vart enda revben. Då tänkte jag , ska man kunna göra nått med han ? Och det kunde man verkligen , han är så arbetsvillig! Så nu är han skogsmulle/hopphäst :) Hopptävlar inget men jag vill för jag tror verkligen att han kan bli super!
Han är ganska otålig av sig , men aldrig dum! fast lite små knasig är han.
                                                                            Finaste killen!


Han är super snäll och han skulle aldrig göra nått dumt med mening!

Typ när han gör något dumt om man är ut på tur och rider , så ställer han sig i form , för att säga typ förlåt :)
Han tycker inte om det så mycket ;p

Han har ett hjärta av rent guld!
Han är min lilla kille och jag älskar han så otroligt mycket!


// Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar