tisdag 13 september 2011

Yasmin

Yasmin är en häst som jag red i somras , som nu är ut lånad till några i Filipstad.
Jag red henne i 3 månader typ , och jag lärde mig så mycket av att rida henne , hon har nått ryggproblem så man skulle rida henne lite speciellt , hon var tvungen och gå med snodd varje ridtur för att träna upp hennes rygg så den kunde va så bra som det går :) Hon är super snäll och en häst som man kan väldigt kul med för hon är så SPECIEL! Hon är en liten knasboll med ett hjärta av guld!
Första gången jag red henne så va det som att sitta på en häst som man drömde om när man var liten , hon va så snäll och gjorde nästa precis som man ville , men hon va lite små seg ;) men det va hon typ jämt ;p
Men ändå så va det inte riktigt en sån häst som jag vill ha att rida varje dag i flera år :/ hon är lite för snäll , jag vill ha hästar som man ska lära saker , som inte är så lättridna , jag vill ha en utmaning med hästar :)
Men hon är en underbar häst som jag ALDRIG kommer att glömma!


En bild på Yasmin när vi tog oss en tur ner till sjön och plaskade med benen lite :)



En mys bild på Yasmin i hagen :) Lite sol bränd är hon på mulen med !

Saknar henne super mycket och hoppas att jag får träffa henne igen!
Älskar dig snutti (L)



När jag är på häst skrivar humör så kommer det nått inlägg om Conrad med :)


// Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar